KURS «Friidrett for barn»

Trener du barn eller ønsker du å trene barn?  Her er kurset som vil gi deg god innsikt i hvordan man kan bruke lek for å utvikle barn i deres viktigste aktivitetsalder.

Koordinasjon, løping, kasting, hopping, konsentrasjon – alt dette kan trenes via lek-baserte oppgaver.

Rogne IL i samarbeid med Norges Friidrettsforbund tilbyr Friidrett for barn kurset – helt gratis!

Målgruppe:

–          Du som foreldre som ønsker å få litt mer basiskunnskap

–          Du som bry deg om barnas motoriske utvikling i alder 6-12 år

–          Du som vil bidra i klubben som trener eller aktivitetsleder eller assistent

–          Du som er trener i andre idretter som har lyst til å lære nye måter til å utvikle barnas ferdigheter

Kursinfo:

Tid:                      Lørdag 10.desember kl.09-17

Sted:                   Rogne skule

Kursleder:          Kenneth Hoffmann

Pensumbok:      Gratis bok som kan være nyttig i mange idretter («Fra Lek til Friidrett»)

Servering:          Lunsj og noe snacks underveis. Gi beskjed om allergier/andre matbehov.

Påmelding:

Frist er satt til 3.desember for å kunne bestille riktig antall bøker før kurset.

For mer info:

Kenneth Hoffmann (kursleder og trener Allidrett/Friidrett)

M: 91301160

Epost: kenhoffm@gmail.com