Fotballgruppa treng deg!

⚽️?‍♀️⚽️?‍♂️⚽️?‍♀️⚽️?‍♂️⚽️?‍♀️⚽️?‍♂️???

Kunstgrasbanen er klar, den ligg der grøn og innbydande, og vi reknar med at det kriblar i mange forballføter! ⚽️ Banen er open for trening i grupper på 4+1, som anbefalt frå Hdir og NFF. Koronavettreglane er slått opp på klubbhuset, følg dei!? Vi ynskjer at mange ungar skal sparke fotball, og vi treng også 2 foreldre som vil vera med i fotballgruppa. Arbeidet i forballgruppa er artig, sosialt, og du får vera med å bestemme korleis gruppa skal drive aktivitetene sine.? Som foreldre må du rekne med å bidra, også sjølv om du ikkje er medlem av idrettslaget. Ungar kan trene og drive aktivitet, men ungane kan ikkje organisere kamp, treningar og drive fotballgruppe åleine – det må dei vaksne gjere?