Langrenn

Ski/Langrenn

Rogne IL har for tida inga lysløype. Vi jobbar med å lage ny.
Vi oppfordrar  alle som vil vera med på klubbrenn til å delta på klubbrenna til Øystre Slidre eller Skrautvål IL .
Rogne IL sine medlemmar har også høve til å vera med på ØSIL og Valdres ski sine skitreningar. Sjå heimesidene til Øystre Slidre og Skrautvål IL.

Poster med kategori Langrenn:

SKILØYPER PÅ BEITOSTØLEN STADION

Rogne IL har betalt løypeleie for sine medlemmer så det er bare å finne fram skia og komme seg opp på stadion! God tur!

Posted in Informasjon fra styret, Langrenn | Leave a comment

Posted in Allidrett, Fotball, Friidrett, Håndball, Informasjon fra styret, Langrenn, Ukategorisert | Leave a comment

Aktivitetsdag 28. august

Sett av søndag 28. august kl. 12 – 15 til aktivitetsdag på Rogne idrettsarena! Alle er hjertelig velkomne til en sosial og aktiv dag. Det blir diverse aktiviteter, gratis grillmat, kaffe og kake.

Herlig på aktivitetsdag😎

Små og store koste seg med forskjellige aktiviteter på Rogne Idrettsarena🥰

Nye smittevernskrav

Pga de oppdaterte smittevernskravene ser vi oss dessverre nødt til å stoppe innendørs trening i gymsalen og styrkerommet inntil videre. Vi oppfordrer de som kan trene ute om å gjøre det istedet🏃

Skileik på Rogne skule 8. februar

Posted in Langrenn, Ukategorisert | Leave a comment

Flott ski-prestasjoner i helga❄?

Gratulere til Sigurd og Rune med sterke prestasjonar i Equinor Norgescup langrenn på Lygna i helga! ?⛷ Sundag var det 10 og 15 km fri. Sigurd nr 22 i M17 (av 183), og Rune nr 17 i M19-20 ( av 227). ??❄️? Vi ynskjer lykke til med resten av sesongen!

Posted in Langrenn, Ukategorisert | Leave a comment

Skiløyper på Beitostølen skistadion

Det er fritt frem for alle Rogne IL medlemmer som ønsker å gå i løypene på Beitostølen skistadion⛄ Vi betaler løypeavgiften for dere! God tur!?❄

Snart skisesong?⛄?

Posted in Langrenn | Leave a comment

Skiavslutning sesongen 2018/2019

Det blir skiavslutning med premiering på Solhaug torsdag 25.04.19 kl 18.00. Bevertning. Velkommen!